top of page
A munkakör rövid leírása

A kiválasztott kolléga felel az ADAPTO szoftver szakterületébe tartozó komplex feladatok és projektek magas szintű támogatásáért és vezetéséért. Kulcsszerepet tölt be a vállalati stratégia megvalósításában, aktívan képviseli a céget ügyfeleknél, partnereknél és szakmai eseményeken. Feladatai közé tartozik továbbá a szakmai és piaci információk gyűjtése, dokumentáció és adminisztráció, valamint szoros együttműködés a közvetlen vezetővel, illetve a tanácsadói csapattal.

Főbb feladatok

A projektmenedzseri pozícióban a következő kihívások várnak rád:

NIS2 Audit Projektek Menedzselése:

  • Feladatfelmérés és szakmai ajánlatok elkészítésének támogatása.

  • Projektek teljes körű tervezése, erőforrás tervezés és feladatok koordinálása.

  • Interjúk tervezése, szervezése, lebonyolítása és adminisztrációja.

  • Elemzések, következtetések levonása és akciótervek készítése.

  • Auditra való felkészítési folyamatok koordinálása.

  • Tanácsadók irányítása, státusz riportok és projekt dokumentáció készítése.

  • Aktív ügyfélmenedzsment és kapcsolattartás.
    Kockázatkezelési és Folyamatfejlesztési Projektek Támogatása:

  • Üzleti hatáselemzés, üzletmenet-folytonosság, minőségirányítás, információbiztonsági és egyéb

  • GRC/kockázatkezelési projektek támogatása.
    Üzleti Támogatás és Fejlesztés:

  • Értékesítési csapat támogatása (szakmai ajánlatok, tárgyalások szakmai vezetése).

  • Rendszeres kapcsolattartás a szakma képviselőivel.

  • Problémaforrások feltárása, javaslattétel megelőzésre, csökkentésre és helyreállításra.

  • Fejlesztési javaslatok kidolgozása, hatások felmérése (folytatás, módosítás, leállítás).

  • Időszakos release-ek követése.
    Dokumentáció és Fejlődés:

  • Projekt és egyéb szakmai dokumentáció precíz elkészítése.

  • Folyamatos szakmai fejlődés és tudásmegosztás.

Elvárások
  • Szakmai tapasztalat: Igazolt 3-5 év gyakorlat a szakterületen (projektmenedzsment, információbiztonság, GRC).

  • Végzettség: Felsőfokú végzettség.

  • Szakterületi ismeretek: Vonatkozó területek (NIS2, Üzletmenetfolytonosság, minőségirányítás, információbiztonság, integrált kockázatkezelés, GRC) fogalmainak és szabványainak legalább részbeni ismerete.

  • Főleg home office környezetben való munka mellett a fontosabb ügyféltalálkozókon való személyes részvétel

Szükséges kompetenciák és készségek
  • Kommunikációs és Együttműködési Készség: Kiváló kommunikációs készség, megbízható és precíz munkavégzés, igényesség.

  • Analitikus Képesség: Analitikus készség, problémamegoldó képesség.

  • Szervezési Készségek: Folyamatszervezési és kockázatkezelési ismeret, dokumentációs készség.

  • Személyes Tulajdonságok: Monotónia tűrés, proaktív hozzáállás.

Előnyt jelent
  • ADAPTO rendszer ismerete (nem belépési feltétel, de gyorsítja a betanulást).

Ha magadra ismertél a leírásban, és készen állsz egy igazi szakmai kihívásra, várjuk jelentkezésedet!

Projektmenedzser-allaslehetoseg.jpg

KONZULENS, PROJEKTMENEDZSER

FELKELTETTÜK ÉRDEKLŐDÉSÉT?

Küldje el nekünk önéletrajzát!

Töltse fel önéletrajzát
Upload supported file (Max 15MB)

Köszönjük, hogy jelentkezett!

logo_edited.png
  • linkedin
  • facebook
  • youtube
  • googlePlaces

Bankszámla szám: 10918001-00000116-50240009

Adószám: 22909581-2-41

Copyright ©2023 ADAPTO Solutions Ltd. Privacy Policy

bottom of page