A munkakör rövid leírása
A kiválasztott kolléga felel az ADAPTO szoftver szakterületébe tartozó komplex feladatok és projektek magas szintű támogatásáért és vezetéséért. Kulcsszerepet tölt be a vállalati stratégia megvalósításában, aktívan képviseli a céget ügyfeleknél, partnereknél és szakmai eseményeken. Feladatai közé tartozik továbbá a szakmai és piaci információk gyűjtése, dokumentáció és adminisztráció, valamint szoros együttműködés a közvetlen vezetővel, illetve a tanácsadói csapattal.
Főbb feladatok
A projektmenedzseri pozícióban a következő kihívások várnak rád:
NIS2 Audit Projektek Menedzselése:
-
Feladatfelmérés és szakmai ajánlatok elkészítésének támogatása.
-
Projektek teljes körű tervezése, erőforrás tervezés és feladatok koordinálása.
-
Interjúk tervezése, szervezése, lebonyolítása és adminisztrációja.
-
Elemzések, következtetések levonása és akciótervek készítése.
-
Auditra való felkészítési folyamatok koordinálása.
-
Tanácsadók irányítása, státusz riportok és projekt dokumentáció készítése.
-
Aktív ügyfélmenedzsment és kapcsolattartás.
Kockázatkezelési és Folyamatfejlesztési Projektek Támogatása: -
Üzleti hatáselemzés, üzletmenet-folytonosság, minőségirányítás, információbiztonsági és egyéb
-
GRC/kockázatkezelési projektek támogatása.
Üzleti Támogatás és Fejlesztés: -
Értékesítési csapat támogatása (szakmai ajánlatok, tárgyalások szakmai vezetése).
-
Rendszeres kapcsolattartás a szakma képviselőivel.
-
Problémaforrások feltárása, javaslattétel megelőzésre, csökkentésre és helyreállításra.
-
Fejlesztési javaslatok kidolgozása, hatások felmérése (folytatás, módosítás, leállítás).
-
Időszakos release-ek követése.
Dokumentáció és Fejlődés: -
Projekt és egyéb szakmai dokumentáció precíz elkészítése.
-
Folyamatos szakmai fejlődés és tudásmegosztás.
Elvárások
-
Szakmai tapasztalat: Igazolt 3-5 év gyakorlat a szakterületen (projektmenedzsment, információbiztonság, GRC).
-
Végzettség: Felsőfokú végzettség.
-
Szakterületi ismeretek: Vonatkozó területek (NIS2, Üzletmenetfolytonosság, minőségirányítás, információbiztonság, integrált kockázatkezelés, GRC) fogalmainak és szabványainak legalább részbeni ismerete.
-
Főleg home office környezetben való munka mellett a fontosabb ügyféltalálkozókon való személyes részvétel
Szükséges kompetenciák és készségek
-
Kommunikációs és Együttműködési Készség: Kiváló kommunikációs készség, megbízható és precíz munkavégzés, igényesség.
-
Analitikus Képesség: Analitikus készség, problémamegoldó képesség.
-
Szervezési Készségek: Folyamatszervezési és kockázatkezelési ismeret, dokumentációs készség.
-
Személyes Tulajdonságok: Monotónia tűrés, proaktív hozzáállás.
Előnyt jelent
-
ADAPTO rendszer ismerete (nem belépési feltétel, de gyorsítja a betanulást).
Ha magadra ismertél a leírásban, és készen állsz egy igazi szakmai kihívásra, várjuk jelentkezésedet!




